Wednesday, May 13, 2009

Raszuiverheid bij de Saarlooswolfhond en de nazi's
Beste Johan,
Ik las dat je Raszuiverheid van de Saarlooswolfhond op je weblog http://www.saarlooswolfhonden.web-log.nl/ ( Het stukje is nu verwijderd van de weblog )vergeleek met de verschrikkingen van het nazi regime en om precies te zijn de vernietiging van de Joden.
Ik denk dat je nu ook wel ziet dat je clubje aan het instorten is en daarom met zulke idiote vergelijkingen komt. Het gezegde "een kat in het nauw maakt rare sprongen"is hier zeker van toepassing. Nu het uitkomt dat er op grote schaal stiekem gerotzooid is door het inkruisen van andere rassen en daardoor de hele populatie van de Saarlooswolfhonden buiten de vereniging in diskrediet is gebracht ga je ineens "draaien als een blad aan de boom", nu is het helemaal geen probleem meer dat jullie zogenaamde Saarlooswolfhonden niet raszuiver meer zijn omdat dat je doet denken aan de nazi's. Nazi's, Johan, weet je wel waar je het over hebt? Schaam je!
Peter van der Palm.

7 comments:

Anonymous said...

Peter,

Heb je eigenlijk wel enig idee hoeveel SWH's buiten de NVSWH zijn? dit zijn er toch veel meer dan binnen de RV. Dus clubje is een understatement. Dat er buiten de RV wat gerotzooit is zal niemand ontkennen maar om te zeggen dat dit op grote schaal gebeurd vind ik nogal een brutale bewering vooral omdat het aan bewijzen ontbreekt. De NVSWH maakt juist nu rare sprongen omdat ze wellicht hun monopolie positie bij de RVB kwijtraken omdat de RVB toch min of meer gedwongen wordt om meerdere RV's toe te laten van 1ras. Ik vind het jammer dat je zo heilig gelooft in de NVSWH en dat je niet eens buiten de gelederen kijkt zodat je kan zien dat ook daar mooie en zeer zeker rastypische echte swh's zijn.

mvrgr Remco

ps ik verwacht nog steeds een antwoord van je

Peter van der Palm said...

Beste Remco,

Waar wil je een antwoord op hebben ? Op enige vraag die je stelt geef je zelf al het antwoord.

Peter

Anonymous said...

Uit een eerdere posting die ik geplaatst heb stelde ik je een vraag, maar ik zal hem nog een stellen. Vind jij dat ik echte SWH's-zoals het stamboom aangeeft- heb of zijn het look a likes. Dat het lieve en mooie honden zijn weet ik ook wel.

mvrgr Remco

Marianne Eggink said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

En zoals te verwachten viel nog steeds geen antwoordt.
Jammer

Anonymous said...

Beste Remco,

Ik heb ook nog andere dingen te doen dan op deze weblog schrijven.

Je kan het zo zien, als een hond van onze vereniging vandaan komt weet ik 100% zeker dat je een echte Saarlooswolfhond hebt. Buiten de vereniging weet ik niet of er met de stamboom is geknoeid en er b.v. een tjech doorheen zit. Vaak is het goed te zien, kijk maar naar het stukje "Is dit een Saarloos ?? !!"Andere keren zie je dat minder. Ook is de kans op ziektes en afwijkingen groter zoals b.v. dwerggroei HD enz.
Je hoeft het niet te geloven het is niet mijn probleem. Je kan beter bij de AVLS je info halen die zitten meer op jou lijn ook omdat ze voor "alle Saarlozen" zijn.
Groeten Peter.

Anonymous said...

stated most people payback your loans promptly plus with no penalty charges
A leading financial debt charitable wants the numerous people investing in these people for assist throughout cash advance financial obligations in order to two times this approach. credit card debt nonprofit pronounces round purchased all the payday, big awareness personal loans the year of 2010. The actual nonprofit tells three years ago the volume of clients with them is minor.
szybka pożyczka
kredyt bez bik bydgoszcz
kredyty samochodowe bez bik
kredyty bez bik
kliknij aby zobaczyć źródło

http://szybkapozyczkaonline.com.pl
http://kredyty-bez-bik.org.pl
http://szybkapozyczkabezbik.org.pl