Sunday, September 23, 2007

Er waren weer heel veel bekers te verdelen

En heel veel te bespreken

De clubmatch 2007

Op de clubmatch tijdens de miss en mister verkiezing is Myrthe de beste teef en Baldwin de beste reu geworden, gefeliciteerd !!!!
Maar onze Ringo heeft ook een mooie beker mee naar huis mogen nemen: beste reu in de jonge honden klasse.
Verder was het weer erg leuk oude en nieuwe gezichten te zien.
Ook dit jaar waren er namelijk weer veel geinteresseerden voor het ras en onze rashonden.
Omdat de Heidehal gaat verbouwen wijken we volgend jaar uit naar een andere locatie.
Het zal niet meevallen een soortgelijke mooie locatie te vinden maar we hebben al wat op het oog.
Kijk voor meer info en uitslagen op http://www.saarlooswolfhonden.nl/
Peter van der Palm.





Het filmpje over de clubmach geeft een impressie van de dag.
Omdat ik ook was aangesteld als hof fotograaf heb ik niet alles kunnen filmen.



3 comments:

Anonymous said...

Het was inderdaad weer een top dag.
Wel erg warm in de Heidehal vooral als je al die rondjes moet lopen van de keurmeester(haha).Maar gelukkig liep Ringo voorbeeldig mee !! Op de website van Kees en Anita staan alle uitslagen met foto's van de betr honden(mooi gedaan !) en op Elke's blogspot wat sfeerfoto's. Meer foto's op de site van de vereniging tzt.
www.voltsjonkov.nl (Kees en Anita)
www.wolvinya.blogspot.com (Elke)

Groet, Patty

Anonymous said...

Ik ben naar beide Saarlooswolfhonden clubmatches gegaan en heb die dag voor het eerst in mijn leven zo'n 140 Saarlooswolfhonden gezien. Het was geweldig. Eerst bij de NVSWH, een vijftigtal honden, jammer dat ik geen catalogus kreeg, die kreeg je alleen als je je hond had ingeschreven.
Daarna naar de AVLS daar waren meer dan 85 SWH, ik keek mijn ogen uit, er zaten schitterdende honden bij en mooie puppen.Ik kreeg daar wel een catalogus en werd vriendelijk voorgelicht. De sfeer was daar, mede door het prachtige weer geweldig, iedereen genoot.
Ik vond het bijzonder beide verenigingen en hun honden op één dag te kunnen bekijken, waarvoor mijn dank.
Saskia

Anonymous said...

Hallo Saskia,

Fijn dat je zo genoten hebt. De Saarloos is inderdaad een prachtige hond. Ik weet niet of je ooit een Saarloos als huisgenoot wilt of niet. Zo ja dan moet je daar eerst wel heel goed over nadenken want het is niet de makkelijkste hond.Besluit je toch een Saarloos te nemen dan vind ik persoonlijk de rasvereniging de enige optie maar goed je bent natuurlijk vrij in je keuze.
Misschien tot ziens op de jonge hondendag bijvoorbeeld(in mei).Dan zijn er zowel binnen als buiten activiteiten en is de sfeer informeler.
Peter van der Palm