Monday, May 18, 2009

Dat is snel !!
De nieuwe weblog van Lawanda is er al weer.
En dan vol blijven houden dat er niets aan de hand is buiten onze vereniging en dat de fraude met stambomen wel meevalt Ik kan 1 ding met zekerheid stellen binnen onze vereniging www.saarlooswolfhonden.nl is er helemaal nooit geknoeid, wij zijn wel streng juist om deze misstanden te voorkomen. Het gecentraliseerde fokbeleid heeft hieraan 100% bijgedragen. Diny & Frits Pilanen hebben het ras gered van de ondergang. Iedereen met een te groot ego en het collectief van onze vereniging verlaten heeft en toch zijn doorgegaan met luk raak fokken, zelfs met het onverantwoord inkruisen van andere rassen of zelfs wolfhybride zijn hiervan de schuld. Buiten onze vereniging zijn het geen Saarlooswolfhonden meer maar wolfhonden. Lees maar op Lawanda hoe het allemaal zo is gekomen.
Peter.

5 comments:

Anonymous said...

wat ik mij nu afvraag is waar dit persoon alle wijsheid vandaan heeft. Is hij/zij de almachtige jomanda of gewoon toch een sterveling die maar wat neerschrijft. Jammer vooral omdat het anoniem is en de persoon niet eens zijn/haar echte naam neerzet. Vrij laf ook eigenlijk.

mvrgr

Peter

Anonymous said...

Beste Peter (Griseoalbus)

Waarom vindt je het zo belangrijk om te weten wie de schrijver is en waar hij/zij vandaan komt? Je kunt je beter focussen op de inhoud.Je zou er veel van kunnen leren als SWH liefhebber...zeker omdat jezelf een "look a like" hebt en bewust de SWH schade toe brengt door iedereen die het maar wil horen verkeerd voorlicht.

mvg

Anonymous said...

iemand die andere wel bij de naam noemt en zichzelf niet kenbaar maakt is nogal een laf en min persoon. Wees een vent/vrouw en neem verantwoordelijheid voor je woorden i.p.v. te verschuilen achter je pc.

groet

peter

En de inhoud is niets nieuws wordt al jaren geroepen door de NVSWH.

Anonymous said...

Goedenavond.
Ik zie dat de eigenaar van dit weblog zich vergist heeft in de identiteit van de schrijver anonymous op dit weblog. De Peter die dit geschreven heeft ben ik in ieder geval niet. Zinloze discussies begin ik ook niet aan. Ik ben iemand van dialoog en concensus. Of Fura in de ogen van de NVSHW (of de eigenaar van dit weblog) een look-a -like is is voor mij ook niet van belang. Er is maar een instantie die bepaald of een hond een rashond is en welk ras hij/zij bijhoort. Verder vind ik het bijzonder teleurstellend dat volwassen mensen zich zo kinderachtig kunnen gedragen zonder dat dit een bijdrage levert aan een oplossing. Toen wij Fura via marktplaats hadden weggehaald in een voor de hond zeer moeilijke situatie kon ik niet vermoeden wat er allemaal in deze kleine Saarloosgemeenschap speelde. Wie gereageerd heeft op de opmerking die ik niet heb geplaatst weet ik niet want deze reactie is ook niet ondertekend en voor mij niet relevant.

groet Peter Piers

Christa said...

Iedereen in de kynologische wereld ondervind op den duur,dat maar weinig mensen de waarheid altijd zeggen.Zelfs je beste vrienden doen wel eens leugentjes ,omdat ze andere weer moeten beschermen.
Dus vertrouw alleen jezelf zou ik zeggen,check alles driedubbel en heb dan nog argwaan.
Verder gewoon heel veel plezier met je hond(en) hebben en blijven lachen,dat is de beste manier.

Ik zeg altijd maar,de kynologie kan je vergelijken met de politiek,net zo verrot en corrupt,maar schijnbaar wel verslavend.

Gr. Christa (Stenka)