Tuesday, October 19, 2010

Terug van weggeweest
Na een hele drukke periode heb ik eindelijk weer is tijd om op mijn weblog te schrijven. Het verbaast mij dat er nog steeds niets is veranderd iedereen schrijft nog steeds hetzelfde, de ene vereniging maakt de andere vereniging het leven zuur en andersom. WAAROM ??? laat iedereen in zijn eigen dingen geloven en eerst naar zichzelf kijken. Ik sta nog steeds achter de NVSVH omdat ik vind dat dit de oudste en beste vereniging is met de meeste kennis van het ras.
Als iemand dit anders ziet, geen probleem wees gelukkig bij de AVLS. Ik heb daar helemaal geen moeite mee. Er komen wel eens mensen bij mij langs om naar Ringo te kijken, ik maak dan altijd een wandelingetje en als ik denk dat ze bij de AVLS beter passen geef ik ze het advies het daar te proberen. Veel mensen willen gewoon een Wolfhond en het maakt dan niet uit of het een Saarloos is of niet als hij maar op een wolf lijkt.
Met Ringo gaat het nog steeds erg goed hij is iets magerder en hij is nu ook iets minder terughoudend aan het worden.
Later meer
Groetjes Peter

1 comment:

P.B.Piers said...

Geweldig Peter. dit zijn de geluiden waar ook ik iets in zie. Ik denk als we met een normale manier met elkaar kunnen omgaan en goed naar elkaar luisteren, we best door een deur kunnen. Die-hards en mensen die de ogen gesloten hebben voor de problemen in beide populaties, laten we van deze positie uitgaan, Dragen niet bij aan de oplossing van deze problemen. Ook degenen die denken dat ze met insinueren mensen in hun ziel te raken en daarmee respect denken af te dwingen binnen hun eigen vereniging horen wat mij betreft niet bij de groep mensen en krijgen de bal wat mij betreft,terecht teruggekaatst. De AVLS is als vereniging altijd bereid de hand uit te steken, Daar is op de laatste ALV van de AVLS nog over gesproken en de AVLS zal toenadering blijven zoeken. Dus wat let jullie om dit ook te doen.
Wat is er nou niet leuker dan samen dingen te ondernemen zoals strand wandelingen, seminars noem maar op. Het hoeft niet altijd over kop, oren, ogen, poten en ego te gaan toch?

Groet Peter (griseoalbus)

PS ik heb deze bijdrage in eerste instantie per ongeluk onder het innovatieve kammetje geplaatst. wat mij betreft mag je die dus verwijderen